miercuri, 21 august 2013

Casa de mi Padre

Film online gratis Casa de mi Padre
Nume film:Casa de mi Padre
Categoria:Filme Noi, Comedie
Anul:2012
Claitate:DVD-Rip
Durata Film:84 min

Mexicanul Armando Alvarez este un justitiar care a trait si a muncit intreaga viata la ferma tatalui sau, fiind extrem de priceput in cresterea si ingrijirea vitelor, motiv pentru care a fost intotdeauna omul pe umerii caruia s-a sprijinit afacerea familiei. Atunci cand tatal contracteaza datorii pe care nu le mai poate achita, in ajutorul lui Armando sare fratele mai mic pe nume Raul, care soseste in Mexic impreuna cu frumoasa si pasionala lui logodnica Sonia si pretinde ca afacerile in care este implicat au avut atat de mare succes incat isi permite sa rezolve problemele financiare ale familiei Alvarez si sa salveze ferma de la faliment. Situatia se complica insa atunci cand Armando se indragosteste de Sonia si incepe o aventura sexuala cu ea, iar afacerile cu care se lauda Raul se dovedesc a fi ilegale, avand legatura cu traficul de stupefiante. In curand, Raul si Armando intra in razboi cu Onza, unul dintre cei mai temuti lideri mexicani ai unui cartel al drogurilor, iar problemele economice cu care se confrunta ferma mostenita de la tatal lor par banale in comparatie cu problemele pe care li le cauzeaza fratilor infruntarea cu Onza.


Varianta 1 film Casa de mi Padre :


 Vezi film online subtitrat gratis Casa de mi Padre

Varianta 2 film Casa de mi Padre :



Varianta 3 film Casa de mi Padre :


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu