duminică, 25 august 2013

I Am Legend

Film online gratis I Am Legend
Nume film:I Am Legend
Categoria:Actiune, Drama, S.F, Thriller
Anul:2007
Claitate:DVD-Rip
Durata Film:101 Minute

"Numele meu este Robert Neville. Sunt un supravietuitor din New York City. Daca mai e cineva acolo... oricine... Te rog. Nu esti singur."
In ciuda faptului ca Robert Neville (Will Smith) este un savant stralucit, nu poate sa stavileasca virusul teribil, creat de om, care era imposibil de oprit sau de vindecat. In mod inexplicabil imun la virus, Neville este acum ultimul supravietuitor din ceea ce a mai ramas din orasul New York sau poate din intreaga lume. Timp de trei ani, Neville a trimis zilnic mesaje radio, incercand sa gaseasca alti supravietuitori care s-ar mai putea gasi in lume. El insa nu este singur. Victimele molimei, mutantii – cei infectati de virus - ii pandesc din umbra fiecare miscare...asteptand ca Neville sa faca o greseala fatala. Fiind probabil singura sansa de supravietuire a omenirii, Neville nu mai are decat o singura misiune: sa gaseasca o cale de a inversa efectele virusului folosindu-si propriul sau sange, care este imun. Din pacate el stie ca este in inferioritate... si ca nu mai are mult timp.Warner Bros. Pictures prezinta, in asociere cu Village Roadshow Pictures, productia Weed Road/Overbrook Entertainment Production "I Am Legend" (Legenda vie), avandu-l pe generic pe Will Smith, actor cu doua nominalizari la Oscar ("The Pursuit of Happiness", "Ali"), pe Alice Braga si pe Dash Mihok. Filmul este regizat de Francis Lawrence. Scenariul este scris de Mark Protosevich si Akiva Goldsman, dupa romanul lui Richard Matheson si scenariul din 1971, "The Omega Man", scris de John si Joyce Corrington. Akiva Goldsman, James Lassiter, David Heyman si Neal Moritz sunt producatorii filmului, Michael Tadross, Erwin Stoff, Dana Golberg si Bruce Berman producatorii executivi, iar Tracy Torme co-producator.
Echipa de creatie din culisele filmului ii include pe directorul de imagine Andrew Lesnie, scenograful Naomi Shohan, montorul Wayne Wahrman, creatorul de costume Michael Kaplan si compozitorul James Newton Howard."Legenda vie" va fi distribuit de Warner Bros. Pictures, o companie Warner Bros. Entertainment, iar in strainatate de Village Roadshow Pictures.


Varianta 1 film I Am Legend :


 Vezi film online subtitrat gratis I Am Legend

Varianta 2 film I Am Legend :



Varianta 3 film I Am Legend :



Varianta 4 film I Am Legend :


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu